تعیین جنسیت

روش‌های افزایش احتمال باردارشدن دختر یا پسر بسیار زیاد هستند. کافی است در اینترنت کلمات «تعیین جنسیت»، «مشاوره تعیین جنسیت» یا موارد مشابه را جستجو نمایید تا مطالب و نوشته‌های بسیاری پیش روی شما قرار گیرد. در زیر تعدادی از این روش‌ها ذکر شده است. به خاطر داشته باشید که این روش‌ها قطعی نیستند و فقط احتمال باردار شدن دختر یا پسر را افزایش می‌دهند.

روش‌های معمول تعیین جنسیت

روش‌های افزایش احتمال باردارشدن دختر یا پسر بسیار زیاد هستند. کافی است در اینترنت کلمات «تعیین جنسیت»، «مشاوره تعیین جنسیت»، «تعیین جنسیت تضمینی»، «تعیین جنسیت پسردار شدن یا دختردارشدن» یا موارد مشابه را جستجو نمایید تا مقالات و نوشته‌های بسیاری پیش رو شوید. در زیر تعدادی از این روش‌ها ذکر شده است. به خاطر داشته باشید که هیچ یک از این روش‌ها قطعی نیستند و فقط احتمال باردار شدن دختر یا پسر را افزایش می‌دهند.

اگر رابطه جنسی به زمان تخمک‌گذاری نزدیکتر باشد احتمال باردار شدن پسر و اگر از آن فاصله داشته باشد احتمال باردار شدن دختر بیشتر است. دلیل این امر آن است که اسپرم «دختر» (کروموزوم X) قوی‌تر از اسپرم «پسر» (کروموزوم Y) است بنابراین اگر رابطه جنسی به زمان تخمک‌گذاری نزدیکتر باشد فرصت بیشتری برای کروموزوم‌های Y برای باردار کردن تخمک قرار می‌گیرد.
محیط واژن را برای اسپرم «دختر» یا اسپرم «پسر» آماده نمایید. برخی اعتقاد دارند اگر واژن را به آب و سرکه آغشته نمایید محیط اسیدی و آماده باردار شدن دختر و اگر به آب و جوش شیرین آغشته نمایید محیط قلیایی‌تر و آماده بارداری پسر است.
پوزیشن‌های مختلف رابطه جنسی را امتحان کنید. مثلا، رابطه جنسی رو در رو برای باردار شدن دختر و وضعیت رابطه از پشت برای باردار شدن پسر مناسب‌تر است.
مصرف خوراکی‌های دارای پتاسیم، سرآل صبحانه و در کل خوراکی‌های دارای کالری بیشتر احتمال بارداری پسر و مصرف صبحانه ساده و غذاهای کم کالری احتمال بارداری دختر را افزایش می‌دهد.

خطرات بهره‌گیری از روش‌های تعیین جنسیت

به طور کلی می‌توان گفت مواردی که در بالا برشمرده شد بی‌خطر محسوب می‌شوند اما مشکلاتی نیز به همراه دارند. مثلا، مصرف غذاهای کم‌کالری به امید بارداری دختر ممکن است باعث ضعیف‌شدن بدن شود. همچنین، احتمال بارداری در هر چرخه قاعدگی حدود ۲۰ درصد است و به تعویق انداختن رابطه جنسی تا نزدیک زمان تخمک‌گذاری به منظور بارداری پسر، احتمال بارداری را به شدت کاهش می‌دهد.

بیشتر بدانید:

تشخیص زمان تخمک‌گذاری

علائم بارداری پسر

علائم بارداری دختر