کتاب پرنده کوچولو و ماجراهای امنیت در اینترنت

پرنده کوچولو در راه رسیدن به خانه، با دوستان قدیمی‌اش رو به رو می‌شود که هر یک پرسش یا نگرانی‌ای درباره ی اینترنت و دنیای مجازی دارند، پرسش‌هایی درباره مزاحمان اینترنتی، ویروس‌های کامپیوتری‌، ارسال کننده عکس نامناسب و درخواست غریبه‌ها برای اطلاعات شخصی. پرنده کوچولو، برای هر یک از این موارد یک راه حل ساده دارد.

موضوع کتاب

پرنده کوچولو در راه رسیدن به خانه، با دوستان قدیمی‌اش رو به رو می‌شود که هر یک پرسش یا نگرانی‌ای درباره ی اینترنت و دنیای مجازی دارند، پرسش‌هایی درباره مزاحمان اینترنتی، ویروس‌های کامپیوتری‌، ارسال کننده عکس نامناسب و درخواست غریبه‌ها برای اطلاعات شخصی. پرنده کوچولو، برای هر یک از این موارد یک راه حل ساده دارد که به بچه ها یاد می‌دهد چطور در فضای مجازی ایمن بمانند و آن آگاه کردن پدر و مادرشان از این مسئله است.

مارلو گارنزوردی برای کمک به پدر و مادرها، کتاب داستان پرنده کوچولو و ماجراهای امنیت در اینترنت را خلق کرده است که به مفاهیم امنیت اینترنت و حفظ امنیت آنلاین و معرفی آن به پدر و مادر و فرزندان جوان پرداخته است. همیشه این امکان وجود دارد که بچه‌ها با تهدید یا محتوای نامناسب مواجه شوند، این داستان خلق شد تا به همه کودکان کمک کند منحرف نشوند و اگر با موضوع نگران‌کننده روبرو می‌شوند، چه کاری انجام دهند.

این کتاب برای بلندخوانی مناسب است و والدین به کمک آن می توانند کودکانشان را با شیوه ی استفاده امن از فضای مجازی آشنا کنند.

تصویرگر: تریسی اسپنسر

نویسنده: مارلو گارنزورفی

مترجم: احمد تصویری

ناشر: انتشارات روشنا

سال انتشار: 1394

گروه سنی: ب،ج (۷تا۱۱سال)

تعداد صفحه: 22 صفحه

شابک: ۹۷۸۶۰۰۹۶۰۵۰۴۰

اندازه: رحلی

نوع جلد: شومیز