کتاب-فرزندان-آرام-ولدین-آسوده

کتاب فرزندان آرام والدین آسوده، راهنمای والدین برای داشتن زندگی شادتر در کنار فرزندشان است. والدین امروزی از بابت خوشحال بودن فرزندانشان، دوستیابی آنها، خوش رفتاری در مدرسه و از کار درآمدن درست همه چیز نگران هستند.

کتاب فرزندان آرام والدین آسوده، راهنمای والدین برای داشتن زندگی شادتر در کنار فرزندشان است. والدین امروزی از بابت خوشحال بودن فرزندانشان، دوستیابی آنها، خوش رفتاری در مدرسه و از کار درآمدن درست همه چیز نگران هستند. آنها از دعوا های بین کودکان، غرولندها و وقت تلف کردن های آن ها آزار می بینند و در ضمن از احساس گناه و خشم نسبت به خودشان و فشار بی امان پذیرش مسئولیت یک انسان دیگر به ستوه می آیند.

فرزندان نیز نیازمند رهایی از بازی در نقش های مختلف و ساختن عزت نفس خود می باشند. عقلانیت، شوخ طبعی و نصایح عملی و روش های اصلی این کتاب ارزشمند برای رسیدن به نوعی ارتباط بین والدین و فرزندان است که الهام بخش عزت نفس و مشوق مسئولیت پذیری بوده و در نتیجه کمک بزرگی به ایجاد ثبات در خانواده های امروزی می نماید.

دراین کتاب آموزش‌های دکتر گینوت هایم توسط ادل فابر و الین مازلیش نگارش شده است. مولفین سعی کرده اند تجربیات عملی زندگی خود را با راهنمایی‌های دکتر هایم تطبیق داده و راهکارهایی مفید برای ارتباط بهتر با فرزندان ارائه دهند.

مشخصات کتاب:

تعداد صفحات: ۳۰۴ صفحه
نویسنده: آدل فابر – الین مازلیش
مترجم: مریم پویان پور
انشارات: معیار علم
قطع: رقعی
نوبت چاپ: اول
سال انتشار: ۱۳۹۲
نوع جلد: شومیز
تیراژ: ۱۰۰۰ نسخه
ابعاد: ۲۰ در ۱ در ۳۰ سانتیمتر

فهرست مطالب:

کودکان هم آدم هستند
احساسات کودکان را بپذیرید
احساسات و انواع متفاوت برخورد با آنها
وقتی کودک به خودش اعتماد می کند
نقش هایی که ما بازی می کنیم
در پی تغییر نباش روحیه را تغییر بده
و …

منبع: آریا کید

بیشتر بدانید:

کتاب «می‌خواهم مادر بشوم»