ویژگی های یک آرایش خوب و جذاب چیست؟ | نکته های مهم برای یک آرایش شیک آرایش کردن موجب می شود که صورت شما زیباتر و شاداب تر به نظر برسد برخی از ما خانم ها وقتی آرایش می کنیم اصول و ویژگی های یک آر...

آرایش کردن موجب می شود که صورت شما زیباتر و شاداب تر به نظر برسد برخی از ما خانم ها وقتی آرایش می کنیم اصول و ویژگی های یک آرایش خوب و شیک را مد نظر قرار نمی دهیم . باید بدانید که هر مهمانی یا مجلسی یا هر موقعیتی مثلا در سفر بودن برای آرایش کردن صورت یک اصول مخصوص به خود را می طلبد که باید آن را رعایت کنید ویژگی های یک آرایش خوب و شیک سبب می شود شما به خوبی بدرخشید و زیبایی خود را به رخ بکشید یا حتی اگر مشکلاتی در صورت خود دارید از طریق رعایت ویژگی های یک آرایش خوب و اصولی و با خرید لوازم آرایشی اصل از سایت نیروان آن را برطرف کنید و زیبا به نظر برسید.

ویژگی های یک آرایش خوب

ویژگی های یک آرایش خوب، شیک و جذاب

در ادامه برای شما عزیزان خصوصیات و نحوه داشتن یک آرایش خوب، شیک و جذاب را بیان خواهیم کرد؛ نکاتی که باید رعایت کنید تا زیبا تر از همیشه شوید.

استفاده از کرم پودر به صورت اصولی

در انواع روش های آرایش صورت استفاده از کرم پودر مهم است. در استفاده از کرم پودر دقت کنید که اگر صورتتان دارای چروک است آن ها را برجسته تر نکنید.ممکن است شما در صورت خود دارای چروک های ظریف یا کک و مک باشید سعی نکنید با استفاده از کرم پودر زیاد آن ها را بپوشانید استفاده ی زیاد از کرم پودر نتیجه ی عکس خواهد داد.

باید از کرم پودر به اندازه استفاده کنید کرم پودر باید هم رنگ پوست شما باشد و پوشانندگی عالی داشته باشد تا مجبور نشوید زیاد از حد از آن استفاده کنید زیرا پوست صورت بسیار مصنوعی و غیر طبیعی به نظر می رسد و چروک ها هم به طرز بدی نمایانتر خواهند شد از کرم پودر هایی استفاده کنید که به سرعت در پوست شما جذب شوند و در واقع مرطوب کننده هم باشند. کمی از کرم پودر را روی اسفنج بمالید و به آرامی و با ضربه های آرام سعی کنید جذب پوستتان کنید.

نحوه داشتن آرایش جذاب

اما استفاده ی اصولی از کانسیلر برای زیر چشم

اگر دور چشم شما پوست تیره ای دارد بهترین راه محو کردن این تیرگی استفاده از کانسیلر است . اگر کانسیلر خوبی داشته باشید به سرعت لک های شما را هم پوشش خواهد داد زیرا کانسیلر ها برای پوشانندگی لک ها وتیرگیها بهترین گزینه هستند.در این قسمت هم نباید بیش از اندازه کانسیلر استفاده کنید زیرا باعث می شود نتیجه ی عکس بگیرید.

کمی کانسیلر با اسفنج یا نوک انگشت بردارید و به آرامی زیر چشم بمالید زدن کانسیلر زیر چشم به سرعت شادابی و زیبایی خاصی را به چشمانتان می دهد. به یاد داشته باشید که برای رعایت کردن ویژگی های یک آرایش خوب و شیک استفاده از کرم پودر و کانسیلر از واجبات است زیرا زیرسازی پوست و شاداب نشان دادن آن بسیار مهم است.

ابروها مهمترین بخش در آرایش

این روزها که ابروهای پر بیشتر ترند است سعی کنید ابروهای خود را خیلی باریک نکنید و بگذارید پهن بماند همیشه سعی کنید با مداد ابرو ابروها را قرینه کنید و امروزه به دلیل اینکه ابروهای پهن ترند است می توانید با سایه و یا همان مداد ابرو ان ها را پهن کنید. از رنگ های پررنگ استفاده نکنید و خیلی داخل ابروها را پررنگ نکنید ابتدا به صورت کم رنگ ابروها را قرینه کنید بعد کمی ان ها را پررنگ کنید.

طرز صحیح آرایش کردن

ویژگی های یک آرایش خوب و زدن ریمل

امروزه مدل های مختلف ریمل وجود دارد که باید بدانید که کدام یک برای مژه ها و فرم دادن به ان ها بهتر است شاید به استفاده از ریمل ضد اب فکر کنید این ریمل ها اگر قصد سفر به کنار دریا و یا رفتن به استخر را دارید شاید گزینه ی خوبی باشند اما در غیر این صورت از این ریمل استفاده نکنید زیرا مژه ها را خشک و شکننده می کنند.

بیشتر بخوانید: نکات مهمی که باید هنگام زدن ریمل چشم بدانید

برای ریمل زدن حتما ابتدا بن مژه ی خود را با مداد قهوه ای یا مشکی تیره کنید بعد ریمل بزنید. یک ریمل معمولی که مژه ها را خوب بلند نشان دهد و پرپشت و به خوبی به مژه ها فرم دهد .مژه های یکدست و پرپشت چشمان شما را جذاب تر نشان خواهد داد. از ویژگی های یک آرایش خوب داشتن مژه هایی است که با ریمل بلندتر و پرپشت تر شده باشد.

آموزش آرایش صورت

ویژگی های یک آرایش خوب با استفاده از رژلب

برای لب ها همواره باید سعی کنید تا دلهایتان با آرایش برجسته تر و شاداب تر به نظر برسند. رنگ های تیره این روزها زیاد استفاده می شود بستگی به سلیقه ی شما در آرایش دارد که چه رنگی برای لب های خود استفاده می کنید. رنگ رژ لب باید با سایر رنگ هایی که در صورت خود استفاده کرده اید هارمونی داشته باشد رنگ های نود بسیار شیک هستند رنگ های تیره هم ویژگی خاص خود را دارند اما اگر لب های کوچکی دارید خیلی جایز نیست که از رنگ های تیره تر استفاده کنید.رنگ های فرش و زنده باعث می شود صورت شما شاداب تر و لب ها برجسته تر به نظر برسد پس سعی کنید از رنگ های شاد و زنده استفاده کنید.

ویژگی های یک آرایش خوب با  زدن رژگونه به شیوه صحیح

زدن رژگونه بخش اصلی هر آرایشی است زیرا به آرایش رنگ و لعاب خاصی می دهد اما انتخاب رنگ رژگونه بسیار مهم است بستگی دارد که چه نوع ارایشی کرده باشید و رنگ غالب در ارایش شما چیست اما معمولا بهتر است رنگ روشن و شاین را برای رژگونه انتخاب کنید تا درخشش بیشتری داشته باشد.

استفاده از رنگ های شاین و روشن صورت را جوان و پرانرژی نشان می دهد. بهترین رنگ ها برای رژگونه صورتی و گلبهی شاین و آجری است بهتر است از رژگونه هایی استفاده کنید که کمتر حالت پودری داشته باشند .برای زدن رژگونه ابتدا براش را گوشه ی بالای گونه خود بگذارید و بعد به سمت پایین بکشید و سعی کنید رنگ را روی گونه ها پخش کنید تا یکدست شود دقت کنید بیش از اندازه از رژگونه استفاده نکنید چون همه ی جلوه ی آرایش ما را از بین می برد.

ویژگی های یک آرایش خوب با استفاده از هایلایتر

استفاده از هایلایتر و روشن کردن و درخشان کردن برخی از قسمت های صورت به شادابی و زیبایی و درخشندگی صورت شما کمک می کند اما نباید هایلایتر را در همه جای صورت استفاده کرد. استفاده از هایلایتر بخش هایی را از ماتی و بی روحی نجات می دهد اما باید بدانید که کدام قسمت های صورت باید انجام شود و چه مقدار ، برای زدن هایلایتر از براش های پرمو و در قسمت نوک بینی و گونه ها و پیشانی استفاده نمایید، سعی کنید از استفاده ی زیاد از حد آن بپرهیزید چون اصلا ظاهر زیبایی به آرایش ما نخواهد داد و نتیجه ی عکس می دهد.