7 مدل لباس عید پسرانه شیک ویژه 1401 امروزه تنوع لباس‌های پسرانه بسیار زیاد شده و برندهای مختلف شروع به تولید مدل‌های متفاوت و جذاب کرده‌اند. همین امر باعث شده تا انتخاب بین آن‌ها بسیار سخت شده...

لباس پسرانه

امروزه تنوع لباس‌های پسرانه بسیار زیاد شده و برندهای مختلف شروع به تولید مدل‌های متفاوت و جذاب کرده‌اند. همین امر باعث شده تا انتخاب بین آن‌ها بسیار سخت شده و باعث سردرگمی والدین شود. خرید لباس پسرانه نیز کار دشواری بوده و نیازمند صرف زمان زیادی است. ما در اینجا به بررسی چند مدل لباس عید پسرانه مختلف می‌پردازیم تا شما با مطالعه آن راحت‌تر بتوانید اقدام به خرید کنید.

لباس پسرانه

مدل‌های مختلف لباس عید پسرانه

ازآنجاکه مراسم‌های عید دیدنی و مهمانی‌های شب عید حالت رسمی دارند، بهتر است که لباس‌های مخصوص مجلس را برای فرزند خود تهیه کنید. اما به‌طورکلی شما باید راحتی فرزندتان را در اولویت قرار دهید و لباسی برای او انتخاب کنید که موردعلاقه خودش باشد و با پوشیدن آن اذیت نشود. از پرطرفدارترین انواع مدل لباس عید پسرانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیراهن پسرانه

پیراهن‌های پسرانه تنوع بسیار زیادی دارند و در رنگ‌بندی و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند. شما می‌توانید یک پیراهن سفید ساده و یا هر رنگ دیگری خریداری کنید و با یک شلوار جین یا پارچه‌ای مناسب به تن پسر کوچولوی خود کنید. این ترکیب یک استایل شیک را نتیجه می‌دهد که برای عید نوروز بسیار مناسب است.

همچنین طرح‌های ساحلی و رنگارنگ پیراهن‌ها نیز برای فصول گرم مناسب بوده و یک استایل ساحلی زیبا می‌سازند که برای مسافرت کاملا مناسب است. پیراهن‌های پسرانه در جنس‌های مختلف نظیر جین، کتان، نخی و ... تولید می‌شوند.

لباس پسرانه

تیشرت آستین کوتاه و آستین بلند پسرانه

یکی از محبوب‌ترین انواع مدل لباس عید پسرانه را می‌توان تیشرت‌های آستین حلقه‌ای دانست. تنوع تیشرت‌ها بسیار زیاد بوده و رنگ‌بندی بسیار بالایی دارند. همچنین این نوع از لباس‌ها در طرح‌های مختلفی نیز تولید می‌شوند که شما می‌توانید مطابق با سلیقه کودکتان از بین آن‌ها انتخاب کنید.

تیشرت‌ آستین کوتاه پسرانه را می‌توانید با انواع مختلف شلوارک‌ها و کتونی ست کرده و یک استایل اسپرت و جذاب برای پسربچه خود ایجاد کنید. تیشرت‌های آستین‌بلند برای استفاده در عید نوروز بسیار مناسب هستند؛ چراکه در این ایام شرایط آب و هوایی متغیر بوده و بهتر است چنین لباسی را به پسر کوچولوی خود بپوشانید. این تیشرت ها اغلب از جنس نخ پنبه و بدون آب‌رفت هستند. برندهای مختلفی نظیر تاپ کیدز، ژیکو، زانکو، نیلی و ... اقدام به تولید این دسته از لباس‌های پسرانه نموده‌اند. این تیشرت‌ها برای پسربچه‌ها در سنین مختلف یعنی از یک ماهگی به بالا تولید می‌شوند.

جلیقه پسرانه

جلیقه یک مدل لباس عید پسرانه است که حالت رسمی دارد و برای دید و بازدیدهای عید انتخاب خوبی به شمار می‌رود. جلیقه‌ها جنس‌های مختلفی نظیر جین، مخمل، کتان، چرم و ... دارند. رنگ و طرح این جلیقه‌ها متفاوت هستند؛ درنتیجه شما، هم می‌توانید انواع ساده آن‌ها را انتخاب کنید، هم می‌توانید با انتخاب یک جلیقه با طرح چهارخانه، یک استایل رسمی و کلاسیک برای پسربچه خود به ارمغان آورید. برای ست کردن جلیقه‌ها اغلب از پیراهن‌های سفیدرنگ استفاده می‌کنند؛ اما به‌طورکلی شما می‌توانید آن‌ها را با انواع پیراهن‌های ساده و شلوارهای مختلف ست کنید.

کت و شلوار جین پسرانه

کت و شلوار جین پسرانه، یکی از بانمک‌ترین و جذاب‌ترین انواع مدل لباس عید پسرانه محسوب می‌شود. شما می‌توانید این استایل را با یک کتونی سفید تکمیل کرده و به جذابیت آن بیفزایید. این نوع از لباس‌ها بیشتر برای پسربچه‌هایی استفاده می‌شود که در سنین بالاتر از یک سالگی قرار دارند و می‌توانند به راحتی راه بروند.

سرهمی‌های پسرانه

سرهمی‌ها نیز از لباس‌های بسیار پرطرفدار پسرانه هستند که برای رده‌های سنی مختلف مناسب‌اند. این سرهمی‌ها با قد شلوارهای متفاوت تولید می‌شوند و ترکیب آن‌ها با کتونی بسیار جالب است. شما می‌توانید سرهمی‌ها را با یک تیشرت سفید ساده نیز زیباتر کنید.

ست‌های چندتکه؛ جذاب ترین مدل لباس عید پسرانه

برای پسربچه‌ها در سنین کوچک‌تر، انتخاب یک ست چندتکه بسیار مناسب است. این ست‌ها اغلب دارای یک بلوز و شلوار هستند. برخی دیگر از این ست‌ها، سوییشرت یا آیتم‌های دیگری هم دارند که آن‌ها را برای فصول مختلف سال مناسب می‌کند. این مدل ست‌ها بسیار راحت هستند و اصلا باعث اذیت شدن کودک نمی‌شوند. همچنین طرح و رنگ آن‌ها نیز کاملا حالت کودکانه داشته و با سلیقه آن‌ها همخوانی دارد. جنس این ست‌ها اغلب نخ پنبه است؛ به همین دلیل بسیار نرم و راحت هستند و با پوست حساس کودک سازگاری دارند.

لباس پسرانه

بادی رامپر پسرانه

بادی نیز از انواع مدل لباس عید پسرانه است که امروزه بسیار استفاده می‌شود. بادی‌ها برای کودکان در سنین پایین‌تر مناسب هستند و چون در قسمت پایین آن‌ها دکمه قرار دارد، از ایجاد شلختگی در لباس‌های کودک جلوگیری می‌شود. این لباس‌ها اغلب جنس نرمی دارند تا متناسب با پوست لطیف کودکان در این سن باشند. رامپرهای پسرانه نیز یک استایل بسیار زیبا و کاملا بهاره برای فرزند شما به ارمغان می‌آورند. شما می‌توانید این نوع از لباس‌های پسرانه را با یک جوراب کوتاه اسپرت زیبا یا یک کتونی ساده ست کنید.

لباس پسرانه

لباس‌های پسرانه واقعا تنوع بالایی دارند و شما با به خرج دادن اندکی سلیقه می‌توانید ست‌های بسیار جذاب و زیبایی برای پسربچه‌تان خریداری کرده و حسابی او را خوش استایل کنید. در این مقاله مدل‌های مختلفی را به شما پیشنهاد دادیم که می‌توانید از آن‌ها برای لباس عید پسرانه انتخاب کنید. انواع این مدل‌ها را می‌توانید از فروشگاه نی نی بازار نیز خریداری کرده و در مدت‌زمان کوتاهی سفارش‌های خودت را دریافت کنید.