از قشم چی بخریم؟ بسیاری از ما هنگامی که بخواهیم مقصدی را برای سفر بعدی خود انتخاب کنیم، احتمالا قشم را جزء یکی از قوی‌ترین گزینه‌ها در نظر خواهیم داشت. سفر به قشم جاذبه‌های بسیاری دارد و به‌آس...

از قشم چی بخریم؟

بسیاری از ما هنگامی که بخواهیم مقصدی را برای سفر بعدی خود انتخاب کنیم، احتمالا قشم را جزء یکی از قوی‌ترین گزینه‌ها در نظر خواهیم داشت. سفر به قشم جاذبه‌های بسیاری دارد و به‌آسانی می‌توان دیدنی‌های زیادی را برای سفر چند‌روزه به قشم تدارک دید. جاذبه‌های قشم بسیار هستند و اگر بخواهیم درباره آن‌ها صحبت کنیم باید چند مقاله گسترده بنویسیم.

جاذبه‌‎های تاریخی، تفریحی و طبیعی از‌جمله مواردی هستند که در سفر به قشم، نظر شما را به خود جلب خواهند کرد. اما اغلب افرادی که بلیط هواپیما قشم تهران تهیه می‌کنند، یکی از دلایلی انتخاب قشم برای سفر را مراکز خرید و بازار‌های جذاب آن می‌دانند. در قشم مراکز خرید لوکس و مدرن بسیاری وجود دارد. اما هم‌چنان بازار‌های سنتی نیز فعالیت خود را حفظ کرده‌اند.

در ادامه می‌خواهیم درباره خرید در قشم و این‌که بهتر است چه جیزی را از قشم بخریم صحبت کنیم. اگر شما هم دوست دارید درباره مراکز خرید قشم بیشتر بدانید یا قرار است در آینده‌ای نزدیک به قشم سفر کنید، حتما این‌مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

خرید در قشم

خرید یکی از تفریحات هیجان‌انگیز در سفر است که افراد بسیاری به آن علاقه دارند. اگر بلیط هواپیما تهران قشم تهیه کرده‌اید و قرار است به این‌جزیره زیبا سفر کنید، بهتر است قبل از سفر درباره دیدنی‌ها و مراکز خرید آن تحقیق کنید. معمولا افرادی که به قشم سفر می‌کنند یکی از روز‌های سفر خود را به خرید و بازدید از مراکز تجاری و بازار‌ها اختصاص می‌دهند.

در ادامه این‌مقاله می‌خواهیم درباره این‌که بهتر است از قشم چه چیزهایی خریداری کنیم، توضیحاتی بدهیم. معمولا به دلیل این‌که قشم، منطقه آزاد تجاری است، قیمت اجناس و کالا‌ها در آن مناسب‌تر هستند و این‌موضوع مسافران را علاقه‌مند می‌کند که حتما در هر سفر خود کالا‌ها و وسایلی را برای خود و اطرافیان خریداری کنند.

از قشم چی بخریم؟- سوغات قشم

سوغات قشم

معمولا اولین چیزی که بسیاری از مسافران دوست دارند در سفر تهیه کنند، سوغات مخصوص آن‌شهر است. سوغات قشم را می‌توان به دو دسته سوغات خوراکی و دیگر سوغاتی‌ها تقسیم کرد. اگر بخواهید در سفر با بلیط هواپیما قشم تهران، سوغاتی تهیه کنید بهتر است از یک یا چند مورد از گزینه‌های زیر را در نظر داشته باشید:

نان تموشی، کیک هلر، خرما و ادویه‌جات در دسته سوغاتی‌های خوراکی و صنایع‌دستی قشم مانند خوس دوزی، گلابتون، شک بافی و برقع و دست‌سازهای ساخته‌شده از صدف.

سعی کنید برای یادگاری از خاک یا حتی صدف‌های ساحل برندارید. این‌موضوع باعث آسیب به محیط‌زیست و گونه‌های زیستی جزیره می‌شود و سعی کنید با ثبت خاطرات خود در دوربین و دفتر خاطرات، فرصتی را برای دیگران و آیندگان هم قرار دهید تا از زیبایی‌های قشم لذت ببرند.

لوازم آرایشی و بهداشتی

در سفر به قشم، با بلیط هواپیما تهران قشم یا راه‌های دیگر سفر، اگر دوست دارید لوازم آرایشی یا عطر‌های مناسب و با‌کیفیتی را خریداری کنید، حتما سری به فروشگاه‌های عطر مانند پاساژ ستاره بزنید. شما در پاساژ ستاره انواع عطر‌ها و لوازم آرایشی را با بهترین کیفیت و قیمت‌های مناسب پیدا می‌کنید. البته سعی کنید راه‌هایی را برای تشخیص اجناس اصل و تقلبی بیاموزید تا بتوانید خرید بهتری را تجربه کنید.

پوشاک

یکی از کالا‌هایی که مسافران بسیاری برای خرید آن‌ها علاقه نشان می‌دهند، پوشاک و لباس‌های مختلف است. کمتر کسی را می‌توان یافت که به قشم سفر کند و از فروشگاه‌های پوشاک آن خرید نکند. در بسیاری از مراکز خرید قشم به‌راحتی می‌توان انواع لباس را برای سنین مختلف پیدا کرد و برند‌های بسیاری برای کیف، کفش و البسه در قشم حضور دارند.

خرید از جزیره قشم آن‌قدر اهمیت دارد که بسیاری از افراد اصلی‌ترین هدف خود برای سفر به قشم را خرید می‌دانند و شاید بیش از یک روز را به آن اختصاص دهند. لوازم‌خانگی، ساعت، طلا و جواهر، ظروف مسی و خوراکی‌های محلی قشم نیز از دیگر مواردی هستند که کنار خرید پوشاک طرف‌داران بسیاری دارند. در سفر با بلیط هواپیما قشم تهران حتما وزنی که می‌توانید با خود حمل کنید را در‌نظر داشته باشید تا در سوارشدن به هواپیما نخواهید جریمه پرداخت کرده یا دچار مشکل شوید.

از قشم چی بخریم؟

لوازم‌خانگی

یکی دیگر از کالا‌هایی که بسیاری از افراد اقدام به خرید آن از قشم می‌کنند، انواع لوازم‌خانگی است. در قشم شما وسایل خانگی خوبی را با قیمت‌های مناسب می‌یابید. در بسیاری از مراکز خرید مانند سیتی‌سنتر قشم، مجتمع تجاری پرشین گلف و مرکز خرید رمدان، انواع لوازم‌خانگی وجود دارد. ماشین لباسشویی، جاروبرقی، سشوار، تلویزیون و ... از‌جمله لوازم‌خانگی محبوب برای خرید در سفر قشم هستند.

اگر با بلیط هواپیما تهران قشم به این‌جزیره زیبا سفر می‌کنید حتما زمان یا زمان‌های مناسبی را به خرید اختصاص دهید. معمولا در مراکز خرید و بازار‌ها کالا‌ها یا اجناس خاصی را با قیمت‌ها و کیفیت مناسب پیدا می‌کنید. بهتر است قبل از سفر درباره کالا‌هایی که نیاز دارید تحقیق کنید و در زمان مراجعه به فروشگاه‌ها خرید خود را با دقت بیشتری انجام دهید. در این‌مقاله تعدادی از کالا‌هایی که برای خرید آن‌ها از قشم می‌توانید اقدام کنید را نام بردیم.