چه ماهی برای پسر دار شدن مناسب است آیا فصل و ماه در پسردار شدن و تعیین جنسیت فرزند تاثیر دارد؟ چه ماهی برای پسردار شدن مناسب است؟ در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چه ماه هایی برای ...

چه ماهی برای پسر دار شدن مناسب است

آیا فصل و ماه در پسردار شدن و تعیین جنسیت فرزند تاثیر دارد؟ چه ماهی برای پسردار شدن مناسب است؟ در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چه ماه هایی برای تولد فرزند پسر مناسب تر است.

چه ماهی برای پسر دار شدن مناسب است

کدام ماه برای پسردار شدن مناسب تر است؟

جالب است بدانید که کروموزوم های Y نسبت به کروموزوم های X از حساسیت بیشتری برخوردارند. کروموزوم های Y در سرما زودتر از بین میروند. همانطور که میدانید کروموزوم Y تعیین کننده جنسیت پسر از جانب مرد است و تعداد این کروموزوم در فصل های گرم مانند: تیر، مرداد، شهریور و خرداد بیشتر است. بررسی ها نشان از این موضوع دارد که حاصل آمیزش در این ماه ها احتمال پسر بودن بچه را افزایش میدهد. البته این یکی از عامل موثر در این زمینه است و عوامل متعدد دیگری از جمله تغذیه در تعیین جنسیت تاثیر دارد.

رژیم غذایی مناسب برای پسردار شدن

زمان شروع رژیم غذایی برای تعیین جنسیت جنین حداقل دو ماه قبل از بارداری است. و رعایت رژیم تا ۶ ماه مجاز است. در صورتی که طی این مدت بارداری اتفاق نیفتد رعایت رژیم باعث ایجاد کمبود مواد مغذی خواهد شد. بهترین زمان برای شروع رژیم غذایی برای تعیین جنسیت، حداقل دو ماه قبل از بارداری است و این رژیم تا 6 ماه مجاز به رعایت شدن می باشد. در صورت عدم بارداری در طی این مدت، مواد مغزی بدن کم می شود.

این رژیم غذایی بر پایه مصرف 4 املاح معدنی سدیم، پتاسیم، کلسیم و منیزیم پایه گذاری شده است؛ به این صورت که برای دختردار شدن، زن باید از مواد غذایی حاوی کلسیم و منیزیم استفاده کند و برای پسردار شدن این رژیم غذایی بر پایه مصرف مقدار زیاد سدیم و پتاسیم می باشد. در صورت دارا بودن مشکلاتی مانند فشار خون، بیماری قلبی و نارسایی کلیه، اجرا کردن این رژیم ممنوع  است.

فرزند پسر

اگر می خواهید پسردار شوید این غذاها را نخورید

  • شیر و انواع فرآورده های آن
  • نان سبوس دار
  • نان شیرینی
  • بیسکویت های تهیه شده با شیر
  • گل کلم و کلم خام
  • میگو
  • کاکائو و شکلات
  • کرفس، اسفناج و کاهو

حتما این نکته را در نظر بگیرید که رژیم غذایی بدون مشورت با دکتر ممکن است به شما آسیب برساند. در دوران بارداری میزان انرژی دریافتی از غذا برای سلامت مادر و فرزند اهمیت بسیار زیادی دارد. پس لطفا کاری را بدون هماهنگی و مشورت با دکتر خود انجام ندهید.