طرز تهیه حلوا تیره مجلسی، حلوا زعفرانی مجلسی، رولت حلوا زعفرانی حلوا های یکی از دسر ها و شیرینی های بسیار پر طرفدار بین ما ایرانی ها از گذشته تا به امروز است که بیشتر در مراسمات مذهبی و ختم ها...

طرز تهیه حلوا تیره مجلسی، حلوا زعفرانی مجلسی، رولت حلوا زعفرانی

حلوا های یکی از دسر ها و شیرینی های بسیار پر طرفدار بین ما ایرانی ها از گذشته تا به امروز است که بیشتر در مراسمات مذهبی و ختم ها و نذری ها تهیه می شود و این حلوا انواع و اقسام مختلفی دارد و می توانید به شکل های مختلف آن را سرو کنید. شما می توانید حلوا را ماسوره بزنید و داخل تارت یا کپسول یا قیف و یا حتی نان میکادو قرار دهید. حلوا ها یک میان وعده های بسیار خوشمزه ما ایرانی ها می باشد که خوردن آن در کنار چایی بسیار دلچسب است. مواد اولیه برحسب نوع آن متفاوت است و از انواع آرد ها و روغن و کره استفاده می شود و شما می توانید از شیره انگور و خرما یا شربت زعفرانی برای تهیه حلوا ها استفاده کنید. بسته به نوع مواد اولیه و محل جغرافیایی پخت حلوا ها متفاوت می باشد. شما می توانید برای تزیین از شابلون و ماسوره رز استفاده کنید و یا می توانید حلوا را در دو طعم تهیه کنید و با هم تزیین کنید. امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از محبوب ترین حلوا ها را به شما آموزش خواهیم داد که عبارت است حلوا تیره، حلوا زعفرانی، رولت حلوا زعفرانی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

طرز تهیه حلوا تیره

حلوا تیره

حلوا تیره یکی از حلوا های بسیار پر طرفدار برای مجالس می باشد که به حلوا سیاه نیز معروف می باشد. این حلوا در هر شهر با روش های مختلفی تهیه می شود و در عزاداری و نذری بسیار محبوب است. بافت این حلوا بسیار نرم و لطیف است و قابل ماسوره زدن است و بهتر است از آرد سنگک برای تهیه این حلوا استفاده کنید تا هم سبوس داشته باشد و هم رنگ حلوا تیره شود. اما برای مشاهده دستور تهیه حلوا تیره به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه حلوا زعفرانی

حلوا زعفرانی

حلوا زعفرانی یکی از حلوا های بسیار قدیمی و پرطرفدار است که طعم و مزه زعفران در آن محسوس است. بهتر است حلوا زعفرانی را با آرد سفید یا همان آرد قنادی تهیه کنید تا رنگ آن روشن بماند. برای تهیه این حلوا باید از مخلوط سه روغن یعنی جامد و مایع و کره استفاده کنید تا حلوا نرم و لطیفی داشته باشید. اما برای مشاهده دستور تهیه حلوا زعفرانی به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه رولت حلوا

رولت حلوا

رولت حلوا یکی از روش های تهیه حلوا به صورت مجلسی می باشد که در مهمانی و پذیرایی بسیار پر طرفدار و محبوب است و شما می توانید با تهیه حلوا زعفرانی و نان میکادو این رولت خوشمزه را تهیه کنید. روش سرو این حلوا برای مهمانی گزینه خوبی می باشد زیرا به صورت تک نفره است و نیاز به تزیین ندارد. اما برای مشاهده دستور تهیه رولت حلوا به سایت آلامتو مراجعه کنید.