راهنمای خرید دفتر پلنر و استفاده از آن در دوران بارداری اگر در دوران بارداری هستید و برای برنامه کارهای روزانه و بارداری نگرانی های زیادی ذهنتون رو درگیر کرده، در این مقاله با ما همراه باش...

راهنمای خرید دفتر پلنر و استفاده از آن در دوران بارداری

اگر در دوران بارداری هستید و برای برنامه کارهای روزانه و بارداری نگرانی های زیادی ذهنتون رو درگیر کرده، در این مقاله با ما همراه باشید تا هم با دفتر پلنر و فواید شگفت انگیز آن در بارداری آشنا بشیم و هم سروسامونی به نگرانی های ذهنی شما بدیم. مطمئن باشید برای شما مفید خواهد بود. پس هنگام خرید دفتر برای برنامه ریزی های دوران بارداری، دفتر پلنر یک انتخاب کاملا ایده آل برای شما خواهد بود.

دفتر پلنر چیست؟

در این مقاله می خواهیم با دسته از نوشت افزارها در دسته دفتر ها آشنا بشیم. دفتر پلنر، نوعی از دفترها  هستند که ساختار آن برای برنامه ریزی و مدیریت هر فعالیتی مهم در زندگی مناسب است. شاید تصور کنید، لزوما باید فعالیت خاصی انجام دهید تا به پلنر نیاز داشته باشید. اما این یک تصور اشتباه است. چرا که هر فردی که در زندگی خود هدفی هر چند کوچک برای دستیابی دارد، می‌تواند از این دفاتر کاربردی استفاده کند. تمامی افراد موفق و منظم برای نظم بخشیدن به امور زندگی خود به یک دفتر پلنر نیاز دارند.

پلنرها می‌توانند کاملا منحصر به‌ فرد و اختصاصی برای هر فرد طراحی شوند، بنابراین بعد از خواندن این متن متوجه خواهید شد که باید در هنگام خرید پلنر به چه نکاتی علاوه بر قیمت پلنر توجه کنید. داشتن یک دفتر پلنر به شما کمک می‌کند تا بتوانید به روزها و ماه‌های خود نظم دهید، عملکرد شخصی خودتون رو بالا ببرید و به اهداف زندگی خصوصی و کاری حتی زودتر از قبل برسید.

درحقیقت داشتن یک برنامه و لیستی از اهداف باعث می‌شود که بدانید به دنبال چه چیزی هستید و باید برای رسیدن به آن چه کارهایی را انجام دهید. در دفتر پلنر می‌توانید احساسات خود، اهداف کوتاه یا بلند مدت، هزینه‌های زندگی، کارهایی ضروری و غیرضروری، عادات جدید و… را یادداشت کنید، اینکه بدانید در هر روز و در هر هفته چه کارهایی را انجام داده‌اید و چه کارهایی را نتوانستید انجام دهید و دلایل عقب افتادن هر کدام از کارها را بنویسید، باعث می‌شود که بتوانید مدیریت بهتری بر روی زندگی خود داشته باشید.

کاربرد دفتر پلنر چیست؟

اگر شما فرد فعال و پرمشغله‌ای هستید و در انجام کارهای خود امکان برقراری نظم را ندارید، می توانید با استفاده از یک دفتر پلنر خوب این مشکل را برطرف نمایید. شما با کمک این دفتر می توانید برنامه کاری و شخصی منظم‌تر، رسیدن به تناسب اندام و … را بهبود ببخشید.

هم چنین بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان با خرید پلنر تحصیلی وضعیت درسی خود را بهبود می‌بخشند. پلنر تحصیلی به شما کمک می کند تا در طول ترم برنامه مشخصی برای درس خواندن داشته باشید.

خرید انواع دفتر پلنر از مجیک نوت

انواع دفتر پلنر

خوب است بدانید برای برنامه ریزی اهداف لازم است در وهله اول براساس نوع هدف زمان خاصی را مشخص کنیم. زمان بندی اولین قدم برای انجام هر فعالیت در زندگی است. دستیابی به برخی از هدف‌ها به زمان کوتاه و برخی دیگر به زمان بلندتری نیاز دارد. با توجه به همین مسئله دفترهای برنامه ریزی به دسته‌های زیر تقسیم شده‌اند.

انواع دفتر پلنر عبارتند از:

  • روزانه
  • هفتگی
  • پلنر
  • سالانه
  • تحصیلی
  • فانتزی

در بین انواع پلنر، دفتر پلنر روزانه پرکاربرد ترین نوع این دفتر است. از آنجایی که منظم تر کردن فعالیت های روزانه برای همه ما یک دغدغه مهم است، در نتیجه یک دفتر پلنر روزانه می تواند در این زمینه کمک زیادی کند. از آنجاییکه قیمت پلنر روزانه بسیار مناسب است در نتیجه می‌توانید انواع مختلف آن را برای خود تهیه نمایید.

برای خرید و قیمت انواع دفتر پلنر به فروشگاه مجیگ نوت مراجعه کنید.

خرید انواع دفتر پلنر از فروشگاه لوازم تحریر مجیک نوت

پلنر روزانه

اگر می‌خواهید تمام کارهای روزانه خود را با جزییات دنبال کنید، پلنر روزانه مناسب شما است. هم چنین شما می توانید با کمک دفتر پلنر روزانه رژیم غذایی، برنامه ورزشی و یا برنامه کاری خود را هم دنبال کنید. پلنر روزانه این قابلیت را دارد تا تمام جزییات برنامه خود را در آن وارد کنید.

با توجه به ویژگی هایی که برای این دفتر گفتیم، معمولا افراد این دفتر را همیشه همراه خود دارند. درنتیجه این دفتر در سایزهای کوچک تر بسیار محبوب تر است. هم چنین برخی افراد که به جزییات خیلی بیشتر اهمیت می‌دهند پلنر روزانه بزرگ را ترجیح می دهند تا به اندازه کافی فضا برای نوشتن جزییات برنامه وجود داشته باشد.

پلنر هفتگی یا ماهانه

اگر از آن دسته از افرادی هستید که برنامه های خود را به طور کلی و بدون جزییات می نویسید، پلنر هفتگی برای شما مناسب است. در پلنر هفتگی روزهای هر هفته مشخص شده اند و شما می توانید برنامه های آن روز خاص را به طور کلی و با جزییات خیلی کم وارد کنید. با توجه به اینکه جزییات کمتری در این دفتر وارد می شود، معمولا سایز کوچک تری نسبت به سایر دفترها دارند. دفتر پلنر هفتگی اولین قدم شما در مشخص کردن برنامه شخصی شما است.

پلنر تحصیلی

اگر دانشجو یا دانش آموز هستید، حتما با استرس های امتحانات پایان ترم آشنا هستید. با خرید پلنر تحصیلی می توانید دقیق تر هدف گذاری کنید و استرس خود را کمتر کنید. هم چنین با خرید پلنر تحصیلی شما ساعات دقیق مطالعه خود را وارد می کنید و می توانید در آخر هر هفته با جمع بندی آنها خود را بسنجید.

بسیاری از دانشجویان پلنر تحصیلی را به عنوان مهمترین ابزار خود در سال تحصیلی در نظر می گیرند. شما با وارد کردن برنامه درسی خود در دفتر پلنر تحصیلی، می توانید هدف گذاری بهتری برای هر درس داشته باشید. این دفتر به شما در رسیدن به تراز بالاتر در نمره و جایگاه تحصیلی بسیار کمک کننده خواهد بود.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند این دفتر را بر اساس سلیقه شخصی خود طراحی کنند. اگر دوست دارید دفتر خود را بر اساس سلیقه خود بسازید می‌توانید انواع دفتر نقطه ای را درسایت مجیک نوت ببینید.

پلنر فانتزی

نوشتن برنامه در سنین پایین تر به انسان کمک خواهد کرد تا منظم تر شود و در آینده به اهداف خود سریع تر برسد. دفتر پلنر فانتزی یکی از ابزار هایی است که می توانید با کمک آن به کودکان خود منظم تر بودن را آموزش دهید. همانطور که می دانید کودکان با جاذبه های بصری ارتباط بهتری می گیرند پس بهتر است با کمک دفتری که این ویژگی را دارد کار را شروع کنید. پلنر فانتزی برای آموزش به فرزندانتان می تواند کمک بسیار زیادی کند. قیمت پلنر فانتزی در حالت کلی فرقی با سایر دفترهای پلنر ندارد.

پلنر بارداری

پلنر بارداری

چه بارداری اول شما باشد چه دوم، دوره بارداری دوره حساس و خاصی است و پر از زمان های خاصی است که باید کارهای مهمی در زمان معینی انجام شود. از برنامه رفتن به دکتر زنان گرفته تا آزمایشات بارداری، مصرف قرص های تقویتی، مصرف مواد غذایی مناسب و مقوی، ورزش، سونوگرافی و ... کلی کار که جمع شدن آن در ذهن باعث نگرانی زیادی می شود.

پس همین الان دست به کار شوید و یک دفتر پلنر سالانه خریداری کنید و تمام این موارد را در آن ثبت کنید. پس ثبت این موارد روی کاغذ با یک برنامه ریزی مدون ذهن شما به صورت خودکار به آرامش می رسد چون مطمئن می شود همه چیز در زمان خود انجام خواهد شد.

برای جذاب شدن پلنر می توانید از استیکر فانتزی استفاده کنید.