هتل های 5 ستاره تبریز را بشناسید بی‌تردید تبریز یکی از زیباترین و البته پاکیزه‌ترین شهرهای ایران به شمار می‌آید. تمام ویژگی‌های خوبش در کنار آب و هوای مطلوب، این شهر را به یکی از بهترین م...

هتل های 5 ستاره تبریز

بی‌تردید تبریز  یکی از زیباترین و البته پاکیزه‌ترین شهرهای ایران به شمار می‌آید. تمام ویژگی‌های خوبش در کنار آب و هوای مطلوب، این شهر را به یکی از بهترین مقاصد برای سفر تبدیل کرده است. هتل های تبریز هر ساله از مسافران اقصی نقاط ایران و جهان میزبانی می‌کنند. از این رو خالی از لطف نیست که به هتل های 5 ستاره تبریز بپردازیم و با آن‌ها بیشتر آشنا شویم.

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی از هتل های 5 ستاره تبریز است. این هتل در سال ۱۳۸۰ مورد بهره‌برداری قرارگرفت و تاکنون از مسافران بسیاری میزبانی کرده است. فعالیت این هتل زیر نظر مجموعه گروه هتل‌های پارس بوده و به‌عنوان یکی از هتل های 5 ستاره تبریز شناخته می‌شود. همچنین باتوجه به موقعیت قرارگیری خوب این هتل در کنار پارک بزرگ ائل گلی در تبریز موردتوجه مسافران بسیاری قرار گرفته است. هتل پارس ائل گلی تبریز متشکل از ۱۷ طبقه و ۱۷۸ واحد اقامتی می‌باشد. هتل پارس ائل گلی تبریز در عین حال که از ترافیک شهری و مناطق شلوغ دور است، دسترسی مطلوبی به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری نظیر باغ‌وحش تبریز، پارک ائل گلی و همینطور پارک آبی هلیا دارد. چندین مرکز خرید محبوب و بزرگ در فاصله اندکی از این هتل قرار گرفته‌اند. از این مراکز می‌توان به لاله پارک تبریز، تفرجگاه کوهستانی عینالی، مرکز خرید اطلس و مرکز خرید ستاره امید اشاره کرد.

مسافران هم در فضای لابی هتل و هم در تمامی اتاق‌ها به‌صورت رایگان به اینترنت وای فای دسترسی دارند. پارکینگ این مجموعه هم گنجایش ۱۳۰ خودرو را داشته و به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند قرار می‌گیرد. در لابی این هتل می‌توانید از اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش،تاکسی‌سرویس برای گشت‌وگذار، آتلیه، آسانسور، صندوق امانات، فکس و فتوکپی، نمازخانه بهره‌مند شوید. همچنین تعدادی فروشگاه برای سوغاتی‌های تبریز در لابی هتل دایر گشته‌اند. برای آن دسته از مسافرانی که معلولیت دارند، خدمات رفاهی مطلوبی وجود دارد. همچنین خدماتی همچون خشک‌شویی و تور گردشگری هم در لابی هتل دایر شده‌است.

هتل کایا لاله پارک تبریز

هتل کایا لاله پارک از هتل های 5 ستاره تبریز است که به عنوان دهمین هتل از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای کایا ترکیه به شمار می‌آید. این هتل ۵ ستاره در میان هتل‌های تبریز بسیار می‌درخشد. خوب است بدانید هتل لاله پارک تبریز در سال ۱۳۹۵ تاسیس ‌شده و در دسته نوسازترین هتل‌‌های ساخته‌شده در این شهر قرار می‌گیرد. این هتل در مدت کوتاهی بعد از افتتاح توانسته جایگاه و اعتبار مطلوبی بین مسافران و فعالان صنعت گردشگری و هتل ‌داری بدست آورد. هتل لاله پارک از هتل های 5 ستاره تبریز بوده و واقع در اتوبان پاسداران است. نکته قابل توجه آن است که هتل لاله پارک در کنار پارک جنگلی باغمیشه واقع شده است و دسترسی مناسبی به شهر تبریز دارد. شما به راحتی می‌توانید از اینجا به مرکز شهر بروید و در کنار هتل هم به مرکز خرید لاله پارک سر بزنید. تمامی لباس‌ها و لوازم برند در این مرکز خرید وجود دارد. از جاذبه‌های گردشگری شهر می‌توان ربع رشیدی، پارک ائل گلی، باغ کمال و ارگ تبریز را نام برد. بدون شک سفری خاطره‌انگیز در انتظار شماست.

از خدمات عمومی که در این هتل ارائه می‌شود می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره داشت. همچنین هتل کایا لاله پارک تبریز از ۷ سالن کنفرانس، تالار بزرگ، مرکز ورزشی-رفاهی برخورداراست تا مسافرانی که برای کار به این شهر سفر می‌کنند، جلسات کاری‌شان را به راحتی برگزار کنند. لازم به توضیح است در ساخت این هتل ۱۷ طبقه، از جدیدترین امکانات استفاده ‌شده است. امکانات ارائه‌شده به اندازه‌ای خوب هستند که در هیچ هتل دیگری تجربه نکرده‌اید. برای نمونه هتل لاله پارک تبریز دارای ۸ آسانسور است که دسترسی به ۲۲۰ واحد اقامتی را برای مهمانان عزیز آسان می‌کند. از امکانات دیگر هتل کایا لاله پارک تبریز می‌توان به تالار بزرگ اشاره داشت. این هتل برای مناسبت‌ها، کنسرت‌ها و جشن‌ها مناسب است. هتل مجلل لاله پارک با کادری آموزش‌دیده و ماهر تلاش می‌کند تا اقامتی به‌یادماندنی برای میهمان گرامی رقم بزند.

هتل کایا لاله پارک تبریز

هتل صخره ای لاله کندوان

این هتل از هتل های 5 ستاره تبریز بوده و در حقیقت سومین هتل صخره‌ای جهان به شمار می‌آید که در دل کوه احداث شده است. معماری خاص و استثنائی هتل و محل خاص قرارگیری آن باعث شده این اقامتگاه ۵ ستاره هرساله میزبان ده‌ها هزار گردشگر که به تبریز می‌آیند و از روستای تماشایی کندوان بازدید می‌کنند باشد. شایان ذکر است روستای کندوان در منطقه‌ای کوهستانی و خوش‌منظره قرار گرفته و آب‌وهوای آن‌ نیز ییلاقی می‌باشد. در فصول گرم سال این منطقه دمای مطبوع و دلپذیری دارد.

این هتل از هتل های 5 ستاره تبریز با فراهم آوردن امکانات رفاهی در منطقه‌ای کوهستانی، توانسته تجربه خاص زندگی غارنشینی را برای کاربران به لذت‌بخش‌ترین شکل ممکن بازسازی کند. با توجه به صخره‌ای بودن هتل لاله کندوان، اتاق‌ها دارای تعدادی پله هستند و در منطقه‌ای کوهستانی از یکدیگر جدا شده‌اند و هتل نیز آسانسور ندارد. خوب است به این نکته سالمندان عزیز توجه کنند. با این حال این هتل از امکانات رفاهی متعددی برای ایجاد رفاه و آسودگی مهمانان برخورداراست. شماری از این امکانات شامل: پارکینگی با گنجایش ۱۶ خودرو، چایخانه سنتی، کافی‌شاپی دنج و خوش‌منظره، رستورانی بسیار باکیفیت با گنجایش تقریبی ۱۲۵ نفر و منویی پر از غذاهای رنگارنگ ایرانی و فرنگی، فروشگاه، سالن با ظرفیتی معادل ۵۰ نفر و مجهز به امکاناتی مدرن همچون ویدئو پروژکتور و تجهیزاتی صوتی و تصویری، جکوزی، اتاق چمدان، کپسول آتش‌نشانی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می‌شود.

هتل صخره ای لاله کندوان

هتل بین‌المللی شهریار تبریز

هتل بین‌المللی شهریار تبریز در موقعیت بسیار مطلوب و در قلب شهر تبریز واقع شده است. هتل شهریار از هتل های 5 ستاره تبریز بوده که مجموعه وسیعی از امکانات رفاهی و تفریحی را به مسافران عزیز ارائه می‌دهد. هتل شهریار در سال ۱۳۸۶ بنا گشت و در سال ۱۳۹۶ موردبازسازی قرار گرفت. این هتل زیبا دارای ۱۰ طبقه و ۲۰۲ اتاق می‌باشد که به‌ صورت هم‌زمان از ۶۰۰ مهمان پذیرایی می‌کند. هتل بین‌المللی شهریار در قلب منطقه ائل گلی  قرار داشته و شما می‌توانید در مدت‌زمان اندکی به فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز دسترسی پیدا کنید. از جمله مکان‌های مهم در نزدیکی این هتل نمایشگاه بین‌المللی تبریز و پارک تاریخی ائل گلی است. برای دسترسی به مرکز شهر نیز این امکان را دارید از خودروهای شخصی یا تاکسی‌سرویس بهره‌مند گردید. همینطور ایستگاه مترو شهریار در چند قدمی هتل شهریار واقع شده که از این طریق هم می‌توانید به مرکز شهر و بازار تبریز دسترسی مطلوبی داشته باشید.

هتل شهریار تبریز با پرسنل آموزش‌دیده و خدمات شبانه‌روزی از مسافران سراسر کشور و جهان استقبال می‌کند. از امکانات عمومی که در هتل شهریار ارائه شده می‌توان به اتاق‌های کنفرانس، فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی اشاره داشت که بسیار مدرن هستند. هتل از ۶ اتاق کنفرانس و سالن‌ همایش برخوردار است که برای همایش‌ها، سمینارها، نشست‌ها و گردهمایی‌های اجتماعی و همینطور مجالس و ضیافت‌های شخصی کاربرد دارند.

هتل بین‌المللی شهریار تبریز

رزرو هتل در تبریز را چگونه با بیشترین تخفیف انجام دهیم؟

با انتخاب روش اینترنتی رزرو هتل ، در کوتاهترین زمان ممکن بهترین هتل تبریز را رزرو کنید. ایران هتل آنلاین شما را در انتخاب بهترین هتل های تبریز همراهی خواهد کرد. با انتخاب ایران هتل آنلاین شما می توانید از تخفیفات لحظه آخری و گارانتی بهترین نرخ هتلهای تبریز بهرمند شوید. امکان رزرو و خدمات پشتیبانی 24 ساعته نیز موجب اطمینان و امنیت خاطر مسافرین ارزشمند ایران هتل آنلاین خواهد شد. شما می توانید آخرین و دقیق ترین جزئیات هتل های تبریز را در ایران هتل آنلاین بیابید. نظرات مسافرین قبلی هتل ها نیز هدیه ایران هتل آنلاین به مسافرینی است که قصد دارند هوشمندانه سفر کنند.

جمع‌بندی

شهر تبریز از باستانی‌ترین شهرهای ایران می‌باشد که در طول تاریخ اتفاقات تلخ و شیرین زیادی را تجربه کرده است. این پیشینه باستانی در کنار تمام ویژگی‌های خاصش باعث شده تبریز به یک شهر محبوب برای گردشگران و توریست‌ها تبدیل شود. در این مقاله به هتل های 5 ستاره تبریز از جمله هتل بین‌المللی شهریار تبریز، هتل صخره ای لاله کندوان، هتل پارس ائل گلی و هتل کایا لاله پارک تبریز پرداختیم.