برند چیپولینو به عنوان باکیفیت ترین برند سیسمونی در بازار سیسمونی انتخاب شد! اگر به دنبال خرید بهترین سیسمونی برای فرزند خود هستید و دوست دارید که محصولاتی باکیفیت را تهیه کنید، برندهای مختل…

اگر به دنبال خرید بهترین سیسمونی برای فرزند خود هستید و دوست دارید که محصولاتی باکیفیت را تهیه کنید، برندهای مختلف سیسمونی ایرانی و خارجی را از نظر کیفیت، رنگ بندی، قیمت و تنوع مورد بررسی قرار دهید و در انتها گزینه‌ای که با شرایط و سلیقه شما هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب کنید. طبیعتا نمی‌توان برای خرید تمام وسایل سیسمونی یک برند را در نظر گرفت. اما می‌توان از بهترین برند بازار، وسایل ضروری را خریداری کرد. شما می‌توانید سرویس کالسکه، کریر، صندلی غذا و اقلام جانبی را از برند چیپولینو بخرید و مطمئن باشید که فرزندتان تا رسیدن به سن کودکی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. ما در ادامه قصد داریم با کیفیت‌ترین برند سیسمونی موجود در ایران را مورد بررسی قرار دهیم.

لوگو چیپولینو

انواع سیسمونی نوزاد

اگر زمان دنیا آمدن نوزاد شما نزدیک است، احتمالا دوست دارید که پکیج کامل و راحتی از وسایل مراقبت از کودک برای او تهیه کنید. امروزه اقلام بسیار زیادی از سیسمونی در بازار دیده می‌شود که هریک به آرامش کودک کمک می‌کنند از اقلام کوچکی چون شیشه شیر تا سرویس کالسکه که هریک را برندهای معتبری در دنیا تولید می‌کنند. برای خرید سیسمونی می‌توانید به بازارهای سنتی سر بزنید یا به سایت اینترنتی نی نی لیست مراجعه کنید. چیپولینو باکیفیت‌ترین برند سیسمونی است که محصولات متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کالسکه چیپولینو

اگر دوست دارید کالسکه‌ای که برای فرزند خود می‌خرید، در تمام دوران کودکی همراه او باشد، به سراغ کالسکه چیپولینو یا مکسی کوزی بروید. هر برند در یک زمینه تخصص دارد. چیپولینو بهترین سرویس کالسکه را در دنیا تولید می‌کند. کالسکه‌های چیپولینو به قابلیت تنظیم پشتی، کمربند ایمنی ۵ نقطه‌ای و جمع شدن آسان مجهز هستند. اگر به دنبال خرید وسایل سیسمونی برند چیپولینو هستید به شما توصیه می‌کنیم در کنار کالسکه، کریر این برند را نیز تهیه کنید.

کریر چیپولینو

کریر یکی از وسایل ضروری سیسمونی است که برای جابجایی نوزاد تا سن ۱سالگی به کار می‌رود. کودکانی که تازه متولد می‌شوند، نیازمند مراقبت بیشتری نسبت به دیگر کودکان هستند. بدن نوزادان بسیار ظریف است و حمل و نقل و بغل کردن آن‌ها باید با دقت زیادی انجام شود. استفاده از کریر، کالسکه و کریکات روشی برای حمل نوزاد است که کودک در آن در آسایش کامل به استراحت می‌پردازد.

کریر چیپولینو یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای حمل کودک به کار می‌رود. کریرهای این برند بدنه‌ای مقاوم و باکیفیت دارند. پوشش روی بدنه با پدهای نرم مناسب سر و بدن کودک طراحی شده است. دسته حمل کریر کاملا سبک طراحی شده و چند حالت مختلف دارد. سایبان بالای کریر چیپولینو تاشو و قابل تنظیم است. شما می‌توانید برای مشاهده و خرید کریر چیپولینو به سایت نی نی لیست سر بزنید و سفارش خود را در مدت کوتاهی ثبت کنید.

چیپولینو

صندلی ماشین چیپولینو

یکی دیگر از وسایل ضروری برای کودک، صندلی ماشین است. چیپولینو قدیمی‌ترین شرکت اروپایی در زمینه سیسمونی است که همواره کیفیت و خلاقیت را سرلوحه خود قرار داده است. این برند برترین صندلی‌های ماشین را تولید می‌کند. شما می‌توانید کودک خود را از نوزادی تا ۸ سالگی درون صندلی ماشین بنشانید تا نسبت به امنیت آن خاطر جمع باشید. صندلی ماشین‌های چیپولینو دارای کمربند اتصال از بالا، زاویه نشیمن قابل تنظیم، سیستم ایزوفیکس و کمربند ۵ نقطه‌ای قابل تنظیم هستند. به این ترتیب کودک در طول مسیر خسته نخواهد شد و به راحتی در صندلی خود استراحت می‌کند.

تخت کنار مادر چیپولینو

خوابیدن کودک روی تخت پدر و مادر با خطراتی همراه خواهد بود ولی در عین حال بسیاری از والدین دوست ندارند که کودک زیر ۳ سال خود، تنها در اتاق خواب خود بخوابد. تخت کنار مادر یکی از بهترین گزینه‌ها برای رفع این مشکل است. در عین اینکه کودک در کنار پدر و مادر خود استراحت می‌کند و والدین می‌توانند در طول شب به او رسیدگی کنند، تختی جداگانه دارد که از امنیت خوبی بهره می‌برد. دیواره‌های تخت کنار مادر بلند است از این رو کودک نمی‌تواند از آن خارج شود. در موقع نیاز پدر یا مادر می‌توانند زیپ کناری تخت را باز کرده و به کودک خود رسیدگی کنند.

تخت کنار مادر چیپولینو به دو صورت تخت و پارک طراحی می‌شود. در زیر تخت چندین چرخ قرار دارد که جابجایی تخت را امکان پذیر می‌کند. به این ترتیب در طول روز تخت تبدیل به پارک شده و کودک می‌تواند در آن بازی کند. شب‌ها نیز تشکی روی تخت قرار می‌گیرد و شرایط مطلوبی برای خواب و استراحت کودک فراهم خواهد شد. تخت و پارک چیپولینو بدون شک یکی از کامل‌ترین و باکیفیت‌ترین تخت‌ها برای نوزادان در بازار است.

صندلی غذای چیپولینو

چیپولینو یکی از برندهای محبوب بلغارستانی است. این برند سعی کرده که بهترین کیفیت را به مشتریان خود هدیه دهد. اگر قصد تهیه یک صندلی غذای بسیار حرفه‌ای را دارید، صندلی غذای چیپولینو بهترین گزینه است. این صندلی مدل‌های مختلفی دارد. از صندلی‌های قابل تنظیم تا پرتابل که به شکل صندلی کوتاه قابل تنظیم است. محصولات چیپولینو تمامی استانداردهای ایمنی اروپایی را کسب کرده‌اند. خرید وسایل سیسمونی برند چیپولینو از تمامی فروشگاه‌های سیسمونی امکان پذیر است اما برای مشاهده تنوع محصولات و خرید، می‌توانید به یک سایت اینترنتی همچون نی نی لیست سر بزنید و قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

نوزاد در صندلی غذا

وسایل بازی و سرگرمی کودک

همانقدر که توجه به نیازهای جسمانی کودک مهم است، باید به نیازهای روانی آن توجه کرد. بازی کردن هوش و خلاقیت کودکان را پرورش می‌دهد. برند چیپولینو برترین سازنده وسایل بازی باکیفیت برای کودکان است که متنوع‌ترین سه چرخه، اسکوتر، روروئک، تشک بازی و تاب برقی را تولید می‌کند. این برند همچنین محصول پیجر و دوربین را در میان محصولات خود قرار داده که به پدر و مادر کمک می‌کند در هر لحظه بتوانند کودک را تحت نظر قرار دهند.

محصولات چیپولینو را از کجا تهیه کنیم؟

شما می‌توانید برای خرید وسایل سیسمونی برند چیپولینو به دو روش حضوری و اینترنتی اقدام کنید. سایت نی نی لیست یکی از وارد کننده‌های بی واسطه لوازم سیسمونی است که برندهای چیپولینو، جویی، السی، چیکو و … را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌کند. مزیت خرید از این فروشگاه این است که شما می‌توانید اطلاعات کاملی از هر وسیله به دست آورید. همچنین خرید اقساطی وسایل سیسمونی چیپولینو، نونا و … از نی نی لیست امکان پذیر است.

سوالات متداول:

1. برند چیپولینو متعلق به کدام کشور است؟

چیپولینو جز برندهای خارجی موجود در بازار است که محصولات آن در کشور بلغارستان ساخته شده و تمامی استانداردهای اروپایی را دریافت کرده است.

2. محصولات چیپولینو شامل چه وسایلی می‌شود؟

چیپولینو تمامی وسایل مورد نیاز کودک همچون کریر، صندلی غذا، صندلی ماشین، سه چرخه، وسایل بازی و سرگرمی، کالسکه و دوربین و پیجر را تولید می‌کند.

3. محصولات چیپولینو را از کجا تهیه کنیم؟

شما می‌توانید وسایل سیسمونی برند چیپولینو را به صورت حضوری از بازارهای سنتی تهیه کنید یا برای خرید وسایل به سایت نی نی لیست سر بزنید. در این سایت امکان خرید اقساطی مهیاست.