چمن مصنوعی مناسب روف گاردن شک نکنید که انتخاب پشت بام برای ایجاد فضای سبز یکی از بهترین ایده های طراحی است که می توانست به ذهن تان خطور کند، حتی با وجود چمن مصنوعی این زیبایی و جذابیت دو چندان...

چمن مصنوعی مناسب روف گاردن

شک نکنید که انتخاب پشت بام برای ایجاد فضای سبز یکی از بهترین ایده های طراحی است که می توانست به ذهن تان خطور کند، حتی با وجود چمن مصنوعی این زیبایی و جذابیت دو چندان می شود.

یک بار چمن مصنوعی روف گاردن را نصب کنید و سپس با هر ایده و سلیقه ای که دارید فضای سبزتان را نونوار کنید، از اضافه کردن مبلمان و صندلی و میز گرفته تا نورپردازی و افزودن گل و گیاه.

چرا چمن مصنوعی گزینه مناسبی برای روف گاردن است؟

این روزها گزینه اول و آخر روف گاردن ها، چمن مصنوعی است و بس. این موضوع از لحاظ مختلفی مزایای گوناگونی دارد:

  • چشم اندازی دلپذیر و جذاب: چه کسی است که دوست نداشته باشد در دل آپارتمان های سر به فلک کشیده، وارد باغ سرسبزی و پر از حس طراوت شود؟
  • تعادل دمای داخل ساختمان: چمن مصنوعی مانند یک عایق برای سرما و گرما عمل می کند. یعنی در فصل سرما اجازه ورود هوای سرد را از سقف و پشت بام به داخل خانه نمی دهد و هم چنین گرمای نور خورشید نیز نمی تواند از چمن مصنوعی و بکینگ آن عبور کرده و خانه را گرم نماید.
  • عایق صوت: شاید باورتان نشود اما چمن مصنوعی می تواند تا حد بسیاری مانند عایق صدا عمل کند. اگر طبقه آخر ساخمان زندگی کرده باشید، خوب می دانید که چقدر تردد افراد روی سقف خانه آزار دهنده می باشد. اما چمن مصنوعی این مشکل را نیز به ساده ترین روش ممکن حل می کند.
  • موجب استحکام و تقویت ساختمان و سقف می شود: نور خورشید مخصوصا در فصل تابستان و یا حتی تردد افراد و یا قرار گیری اجسام روی سقف می تواند به مرور زمان آسیب هایی را به وجود بیاورد. حتی مواردی مانند ایزوگام و قیر نمی تواند خیلی در برابر سرما و گرما مقاومت کند. چمن مصنوعی روف گاردن راهکار بسیار مناسبی است که نه تنها سقف خانه را در مدت زمان کوتاهی به یک بخشی از طبیعت تبدیل می کند، بلکه هم چنین طول عمر سقف و ساختمان را افزایش می دهد.

ویژگی های چمن مصنوعی روف گاردن

  • بهتر است ارتفاع پایل یا ارتفاع الیاف بین 20 تا 30 میلیمتر باشد. مانند چمن مصنوعی مدل صدف 25 میل.
  • دیتکس چمن مصنوعی پشت بام باید بالاتر باشد تا در برابر تردد و رفت و آمد مقاومت بالایی داشته باشد.
  • ترکیب تناژهای مختلف رنگ سبز می تواند به طبیعی به نظر رسیدن چمن ها کمک کند، پس هیچ وقت چمن تک رنگ سبز یکدست را انتخاب نکنید.

شماره تماس: 41127-021- 09194006300