کلماتی مانند : کسب درآمد از اینستاگرام ، درآمد زایی در فضای مجازی از عناوین پر سرچ این روز ها می باشد. بنابه درخواست شما تصمیم گرفتیم یک مقاله کامل در این مورد برای شما آماده کنیم. فعالیت در...

کلماتی مانند : کسب درآمد از اینستاگرام ، درآمد زایی در فضای مجازی از عناوین پر سرچ این روز ها می باشد . بنابه درخواست شما تصمیم گرفتیم یک مقاله کامل در این مورد برای شما آماده کنیم .

فعالیت در فضای مجازی ، یکی از جذاب ترین روشهای کسب درآمد می باشد . در بین شبکه های اجتماعی ، اینستاگرام با بیش از 31 میلیون کاربر ایرانی محبوب‌ترین برنامه در ایران شناخته شده‌است.

در اوایل فعالیت این اپلیکیشن به آن به عنوان راهی برای درآمدزایی پرداخته نمیشد و کاربران این برنامه را فقط به جهت سرگرمی و برقراری ارتباط‌ های دوستانه می‌شناختند؛ تا اینکه این برنامه شناخته تر شد و کاربران با آپلود عکس از کسب و کار خود راه تبلیغات اینترنتی از طریق اینستاگرام را پیدا کردند .

محدوده مبلغ کسب درآمد از اینستاگرام چه مقدار است ؟

سوالی که در ذهن بسیاری از افراد ، ایجاد می شود این هست که بصورت تقریبی ، روزانه چه مبلغی می توان از اینستاگرام کسب کرد ؟

در واقع بدلیل گسترده بودن نوع فعالیت ها در اینستاگرام ، پاسخ به این سوال بصورت یک عدد ممکن نیست اما بصورت حدودی می توان اعدادی را مشخص کرد .

بصورت حدودی درآمد روزانه یک بلاگر یا اینفلوئنسر روزانه بین 5 تا 20 میلیون تومان و در فروشگاه های اینترنتی این مبلغ بین 3 تا 15 میلیون تومان می باشد .

تعجب کرده اید ؟ بله این مبالغ واقعی می باشد و فضای مجازی پتانسیل کسب درآمد خیلی بالایی دارد . پس شما هم هر چه سریعتر به این بازار پر رونق بپیوندید !!

انواع روشهای کسب درآمد از اینستاگرام :

1) دریافت تبلیغات :

برای دریافت تبلیغات ، لازم است شما دارای یک پیج با تعداد فالوور بالا و واقعی باشید ، بعنوان رایج ترین روشها در این حوزه میتوان از فود بلاگرها ، کمدین ها ، پیج های سرگرمی ، بلاگرهای گردشگری ، مدلینگ های چهره و یا پوشاک نام برد .

2) فروش مستقیم کالا و محصول :

با توجه به طیف گسترده کاربران اینستاگرام ، بهتراست شما کسب و کار خود را علاوه بر دنیای واقعی در فضای مجازی هم گسترش دهید.

3) مشارکت در فروش محصول :

به دنبال افرادی بروید که کسب و کار خود را آنلاین نکرده‌اند و یا افرادی که محصول با کیفیت و ارزان ارائه میکنند اما شناخته شده نیستند و با فروش محصولات ایشان بصورت درصدی ، سود دریافت کنید .

4) ادمین شدن و تولید محتوا :

افرادی هستند که بدلیل نداشتن زمان کافی نمی توانند پیج خود را مدیریت کنند و شما در صورت داشتن دانش کافی می توانید بخش مدیریت فضای مجازی این اشخاص را بعهده بگیرید .

5) فروش سرویسهای شبکه های مجازی مانند فالوور ، لایک ، کامنت و ... :

اولین قدم قبل از هر گونه کسب درآمدی در اینستاگرام ، افزایش فالوور ، لایک و ... می باشد . بنابراین تمامی افراد شاغل در اینستاگرام اعم از بلاگرها ، پزشکان و ... نیاز به خرید فالوور اینستاگرام و سایر سرویس ها نظیر لایک ، ویو ، کامنت و ... دارند .

اما حتما این سوال برای شما پیش می آید که خوب ما روش این کار را نمی دانیم !! اصلا نگران نباشید این کار به هیچ عنوان کار سختی نیست !!

بیش از 90 درصد افرادی به فروش فالوور مشغول هستند در اصل بازاریاب هستند .

در این حوزه چند مرجع اصلی وجود دارد که سرویسها را با قیمت بسیار مناسب ارائه میکنند و سایر فروشنده ها ، سرویسهای مورد نیاز خود را از این مراجع تهیه و با افزایش قیمت به مشتریان خود بفروش میرسانند . به عنوان مثال هزار عدد فالوور اینستاگرام را به قیمت 7 هزارتومان از سایت مرجع خریداری میکنند و به مشتری خود با قیمت 12 هزارتومان به فروش می رسانند .

با سرچ کلماتی مانند خرید فالوور ، خرید لایک و ... در گوگل ، با سایت های بی شماری مواجه خواهید شد اما همانطور که گفتیم بیش از 90 درصد آنها Reseller هستند ، پس لازم است که شما سایت اصلی و مرجع را بیابید .

در حوزه سوشیال مارکتینگ فقط چند سایت به عنوان مرجع فعالیت میکنند که ما طبق سوابق و بررسی های انجام شده قصد داریم یکی از آنها را به عنوان بهترین سایت خرید فالوور به شما معرفی کنیم :

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام :

بنابر تحقیقات انجام شده، قصد داریم مجموعه ارزان فالوور را به عنوان بهترین به شما معرفی کنیم :

ارزان فالوور بیش از 6 سال است که در حوزه سوشیال مارکتینگ فعال است و اکنون یکی از اصلی ترین وبسایت های فروش فالوور ، لایک و سایر سرویسهای شبکه های اجتماعی می باشد  .

جهت ورود کلیک کنید :

بهترین سایت خرید فالوور

آدرس های دسترسی به مجموعه وبسایت های ارزان فالوور

وبسایت اصلی : arzanfollowers.ir

پنل ارزان فالوور : panel.arzanfollowers.ir

فروشگاه ارزان فالوور : store.arzanfollowers.ir

چگونه بلاگر ، اینفلوئنسر یا صاحب فروشگاه مجازی شویم ؟

قبل از شروع هر کسب و کاری در اینستاگرام لازم است که شما نسبت به خرید فالوور ایرانی و شکل دهی به پیج اینستاگرام خود اقدام کنید .

بایستی بپذیرید که بدون داشتن تعداد فالورر بالا هیچ گونه کسب درآمدی در فضای مجازی نخواهید داشت .
چه بلاگر باشید و به دنبال جذب تبلیغات ، چه در حال فروش محصول در اینستاگرام باشید و یا از هر طریق دیگری به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام باشید ، تا زمانی که فالوور بالایی نداشته باشید هیچ کدام از ایده آل های شما محقق نخواهد شد .

پس لازمه که ابتدا تعداد فالوور خود را بالا ببرید و سپس تولید محتوای خیلی مناسبی داشته باشید که توان رقابت در بازار شلوغ اینستاگرام را داشته باشد و بعد از آن با خرید لایک اینستاگرام و سایر سرویسها مانند ویو ، کامنت و ... مقادیر اینتراکشن پست ها و تعداد فالوورهایتان را تنظیم نمایید .

با توجه به اینکه مباحثی مانند آموزش افزایش فالوور واقعی و ... در این مقاله نمی گنجد ، لینک مقالات مرتبط را در ذیل برای شما قرار دادیم تا در صورت تمایل مطالعه نمایید .

امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شود .

لینک مقالات مرتبط :

جهت ورود و مشاهده هر مقاله بر روی عنوان آن کلیک کنید :

1) متفاوت ترین آموزش افزایش فالوور واقعی

2) بهترین زمان برای انتشار پست در اینستاگرام

3) پنل رایگان افزایش فالوور و لایک

4) چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟