رایحه‌های عطر مناسب تابستان فصل تابستان در راه است و افراد به روش‌های مختلف به دنبال آن هستند که گرمای تابستان را با لذت بیشتری سپری کنند. یکی از آیتم‌هایی با گرم شدن هوا باید به آن توجه نمود عط...

فصل تابستان در راه است و افراد به روش‌های مختلف به دنبال آن هستند که گرمای تابستان را با لذت بیشتری سپری کنند. یکی از آیتم‌هایی با گرم شدن هوا باید به آن توجه نمود عطری است که استفاده می‌کنیم. استفاده از عطرهای خنک با رایحه‌های ملایم و مناسب فصل تابستان حس جذاب خوشبو بودن به همراه خنکی را به شما هدیه می‌دهند. در حالیکه در تابستان استفاده از عطرهای گرم با رایحه تند و سنگین توصیه نمی‌شود، زیرا به علت گرمای هوا و تعریق زیاد، بوی نامناسبی بر روی بدن و لباس شما ایجاد کرده و باعث آزار شما و اطرافیانتان می‌شود.

فروشگاه اینترنتی خانومی به عنوان مرجع اصلی فروش انواع لوازم آرایشی اصل به همراه تضمین اصالت کالا، یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید مطمئن انواع عطر و ادکلن اصل زنانه و مردانه  باکیفیت می‌باشد. خانومی قصد دارد در این مطلب شما را با برخی از مهم‌ترین نکات و ویژگی‌های عطر تابستانه آشنا کند.

نکات خرید و استفاده عطر در تابستان

·       خرید عطر با رایحه مرکبات

برای فصل تابستان با انتخاب عطرهایی که بر پایه مرکبات هستند علاوه بر ایجاد حس خنکی و طراوت در خودتان، دیگران را نیز مجذوب زیبایی شما خواهد کرد. عطرهای تابستانی معمولاً یک یا چندین رایحه از ترکیباتی همچون برگاموت، نارنج، لیمو، گریپ فروت، پرتقال و ... را شامل می‌شوند. همچنین اگر به رایحه‌های شرقی و ادویه‌ای تمایل دارید انتخاب عطر بر پایه وانیل، دارچین، نعناع یا چای سبز می‌تواند یک انتخاب جذاب برای شما باشد.

·       عطر ملایم بزنید

عطر مخصوص تابستان باید ملایم و خنک همچون رایحه مرکبات و گل‌های معطر باشد تا بدن شما را تازه و خوشبو نگه داشته و موجب افزایش آرامش روحی و رفع خستگی شما می‌شوند. استفاده از عطرهایی با رایحه تند و قوی برای تابستان جالب نیست؛ چراکه این عطرها حاوی رایحه‌های سنگین مثل مشک و عنبر بوده که در اثر گرما و تعریق بدن تغییر کرده و بوی نامناسبی به بدن شما می‌دهد.

·       در ناحیه مناسب عطر بزنید

در روزهای گرم تابستان بهتر است ابتدا قبل از استفاده از عطر دوش گرفته و لباس تمیز بپوشید تا بوی عطر با بوی بدن شما ترکیب نشود و رایحه واقعی یک عطر را استشمام کنید. همچنین بهتر است عطر را بر روی نقاط نبض‌دار بدن اسپری کنید تا به دلیل داشتن حرکت و گرما، ماندگاری عطر را بیشتر کرده و آن را به‌تدریج در هوا پخش کند.

·       در استفاده از عطر زیاده‌روی نکنید!

راه جبران عرق کردن بیش از حد در تابستان، دوش گرفتن با عطر نیست، بنابراین بهتر است بصورت روزانه و مرتب دوش بگیرید سپس به اندازه مناسب از عطر خود، تنها در یک یا دو قسمت بدن مثل مچ و گردن اسپری کنید.

·       استفاده از عطر با رایحه تند ممنوع!

در فصل گرما از خرید عطرهایی با رایحه قوی و تند مانند چوب صندل، تنباکو، جو، ادویه جات و چوب سدر خودداری کنید، زیرا این نت‌های قوی در تابستان به دلیل تعریق زیاد بدن و هوای گرم، بوی نامطبوعی را در بدن شما ایجاد می‌کند و انتخاب خوبی نیست.

چگونه عطر را در تابستان ماندگارتر کنیم؟

این شاید سوال شما هم باشد که کجای بدن عطر بزنیم که ماندگاری بیشتری داشته باشد؟ لازم است بدانید که در فصل گرما به علت بالا بودن دمای هوا و تعریق زیاد، بو و اثر عطری که می‌زنید بلافاصله کمرنگ خواهد شد، در نتیجه شما نیاز بیشتری به عطر زدن پیدا خواهید کرد. برای ماندگاری بیشتر عطر خود در روزهای گرم چندین ترفند ساده وجود دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • بعد از استحمام بهتر است ابتدا با استفاده از یک مرطوب‌کننده مناسب پوست خود را کمی مرطوب کنید تا عطر برای مدت زمان بیشتری بر روی پوست شما باقی بماند.
  • عطر را بر روی نقاط نبض‌دار مانند مچ دست، کنار گردن، پشت گوش و ... اسپری کنید تا به دلیل حرارت بیشتر این نقاط، رایحه عطر شما ماندگارتر شود.
  • با اسپری کردن عطر بر روی موها ماندگاری عطر بیشتر خواهد شد.
  • انتخاب و خرید عطرهایی با غلظت بین 12 الی 30 درصد ماندگاری بیشتری در مقایسه با بقیه عطرها دارند.
  • بعد از اسپری کردن عطر بر روی مچ‌های خود آن‌ها را به هم نمالید و بگذارید خودش خشک شود، زیرا این کار باعث شکستن مولکول‌های عطر خواهد شد و از ماندگاری آن می‌کاهد.

معرفی چندین عطر تابستانه

در این قسمت قصد داریم چند نمونه عطر مناسب تابستان را برای شما بانوان زیبا و خاص پسند معرفی کنیم.

         عطر زنانه بیوتی کالوین کلین

اگر به دنبال خرید یک ادکلن با طبع معتدل برای فصل تابستان هستید، عطر کالوین کلین بیوتی یک انتخاب مناسب برای شماست. بیس اصلی بویایی این عطر را رایحه گل‌های مختلف تشکیل می‌دهند و ترکیبی از وقار، جذابیت، زیبایی و قدرت زنانه را به نمایش می‌گذارند.

         عطر زنانه فلورا گوچی

ادو پرفیوم گوچی فلورا، عطری مدرن و شیک مخصوص بانوان شیک پوش و سخت پسند است که سرشار از عصاره‌های گل‌های کمیاب و با ارزش است. این عطر از کالکشن محبوب و پرطرفدار «فلورا» است که ظاهر و شیشه جذاب آن با نقشی از گل و گیاهان زیبا، خود را در دل هر بانویی جا می‌کند.

        عطر زنانه فوراور ماریا کری

ادو پرفیوم زنانه فوراور ماریا کری یک عطر محبوب با رایحه گل‌های مختلف برای فصل بهار و تابستان است. طبع آن کاملاً خنک است و رایحه گل‌هایی همچون لاله مردابی، بهار نارنج، سیب، گاردنیای یاسمنی، گل برف، گل مریم، مشک، نعناع هندی، چوب صندل سفید در ترکیب آن وجود دارد.

      عطر زنانه برایت کریستال ابسلو ورساچه

عطر کریستال ورساچه یک عطر مدرن زنانه است که در اولین پاف اسپری بوی ترش و خنک لیمو به مشامتان می‌خورد و با گذر زمان به شیرینی میل کرده و با اضافه شدن بوی نعنای هندی حس فلفلی ملایمی پیدا می‌کند. برای خرید انواع عطر اورجینال زنانه و مردانه می‌توانید به فروشگاه اینترنتی خانومی سر بزنید و برای آگاهی از جدیدترین اخبار سلامتی و زیبایی، مجله آرایش و زیبایی خانومی را دنبال کنید.

     زیبا و سرزنده باش به خاطر خودت

خانومی اولین و جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم آرایشی و عطریات است که از سال 1392 با بهره‌گیری از کادری مجرب، جوان و شاداب فعالیت خود را آغاز کرده است. خانومی که با داشتن نمایندگی رسمی بیش از 250 برند آرایشی و بهداشتی، کلیه محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه مستقیماً از تولید کننده اصلی یا وارد کننده رسمی برند دریافت و عرضه می کند. برای خرید انواع عطر‌های باکیفیت خارجی و ایرانی با خیال راحت می توانید به فروشگاه اینترنتی خانومی مراجعه کنید و با مطالعه در مورد هر یک از برندها محصول مناسب خود را تهیه کنید.