صفحه اصلی انجمن ها تالار مشاوره پیدا کردن یک متخصص دندانپزشکی زیبایی

نمایش 0 پاسخ رشته ها
  • نویسنده
    نوشته‌ها
    • دکتر کامبیز هرمان مقدم متخصص اطفال و ختنه نوزادی
      عضو سایت
      تعداد نوشته 3

      برای پیدا کردن یک متخصص دندانپزشکی زیبایی بای مطمئن شوید که دندانپزشک شما، آموزش های لازم را در خصوص دندانپزشکی زیبایی گذرانده باشد. این آموزش ها پس از آموزش دندانپزشکی عمومی انجام می شود.

      همانطور که می دانید ایمپلنت دندان نیز به نوعی دندان پزشکی زیبایی محصوب می شود. برای انجام ایمپلنت تخصص و تجربه دندانپزشک بسیار اهمیت دارد. ایمپلنت یک روش جراحی است که مانند هر نوع جراحی دیگر، دقت و مهارت بالایی نیاز دارد. لمینیت سرامیکی یا ونیر، لمینیت کامپوزیت یا پرسلن نیز ترکیبی از مهارت و هنر دندانپزشکی است. تجربه کاری، مهارت لازم را ایجاد می کند. بالا بودن تجربه و مهارت متخصص دندانپزشکی زیبایی و همچنین استفاده از مواد با کیفیت دو نکته اساسی برای کسب نتیجه مطلوب است.

      توجه کنید که دندانپزشک زیبایی باید در نمونه کارهایی که انجام داده است، سابقه ارائه نتایج زیبا و طبیعی داشته باشد. باید ببینید که پیشرفته ترین فنون و تکنیک ها در کنار مواد باکیفیت استفاده می شود یا خیر. برای اینکه بهترین نوع لمینت، بهترین نوع ایمپلنت دندان و یا بهترین نوع کامپوزیت دندان را بشناسید می توانید با متخصصین دندانپزشکی زیبایی مشورت کنید. برند محصولاتی که استفاده می شود را بررسی کنید. به طور مثال اگر به دنبال کامپوزیت دندان هستید، اطمینان حاصل کنید که موادی که برای کامپوزیت دندان توسط دندانپزشک استفاده می شود چه میزان معتبر هستند.

      لازم به ذکر است که خانم دکتر ربکا مناشه اف به عنوان دندانپزشک اطفال در گیشا شناخته شده هستند اما مطب ایشان در یوسف آباد می باشد.

نمایش 0 پاسخ رشته ها
پاسخ به: پیدا کردن یک متخصص دندانپزشکی زیبایی
اطلاعات شما: